2010. április 16., péntek

Végre süt a nap


Egész héten hideg volt és folyamatosan esett az eső. Végre kisütött a nap!!!
Kiszaladtam gyorsan, mert nyílik a fanyarka. Ez a harmadik éve, most már nem kell se külön locsolni, se metszeni, nő magától. A bogyója meg finom, édes, nem fanyarka. Ilyen most.
Háttérben látható a szőlő, ami még nem csinál semmit, meg egy fedett homokozó Verának, meg egy tűzrakó kezdeményezés, meg a hátsó kertszomszédék hullámpalája. Azzal mondjuk semmit nem tudok kezdeni.
Ilyen volt ősszel. Kakukktojás kép, de imádom.

A négy évszakból 3-ban produkál valami jót. Azért ezt nem sok növény állíthatja magáról. Úgyhogy én nagyon szeretem.

Nyílik még a kaukázusi nefelejcs is. Ez is vadnövény. Semmi macera vele. Magról felbukkan a kertben itt, ott. Szép kék. Na, ezt az élénkséget nem adja vissza a kép.
Kicsit szárad az idő, lehet füvet nyírni. Anyukámnál meg nyílik a nagy-nagy cseresznyefa. Várjuk a meleget hogy méhecskék is legyenek hozzá bőségesen. :-)

És egy hangulatkép. Még mindig nincsenek átültetve az árvácskák. Majd mutatom hová kerülnek.

5 megjegyzés:

  1. Én is pont emiatt szeretnék majd fanyarkát!! MOst már lenen is hová. :D Szép. :)

    VálaszTörlés
  2. Megvenni, elültetni. :-) Csak ne a Ba*kertől. Ott rohadt drága.

    VálaszTörlés
  3. A kertszomszéd hullámpalája elé magas rudakra valami futót futtatni?

    VálaszTörlés
  4. Egyelőre helyi kertészetekben próbálkoztam, de nem kaptam. Nyári orgonát sem. : S

    Lehet, hoyg elég lenne eltakarni a szomszéd falát, az elvonná a tekintetet a hullámpaláról. Vagy futónövények, ahogy Gubike mondja, vagy magas fajta bambusz, örökzöldek..

    VálaszTörlés
  5. Köszi lányok, de a probléma bonyolultabb. A mi részünkről ott egy soha el nem készült, viszont lebetonozott disznóól maradék van. A disznóól átvitt és nem átvitt értelmében is.

    VálaszTörlés