2011. október 7., péntek

Szellőrózsa, tücsök


A kert legvégében, magamnak Norvégiának hívott sávban nyílik a japán szellőrózsa. És még a kép is sikerült róla! A levele is jópofa és nem eszi a csiga. Összehasonlításul van ott árnyékliliom is, annak őszre már eléggé megrágták a levelét. A máshol lévőket nem, de ez a hűvös, nedves sáv, sok borostyánnal.

Állítják hogy jön az (évszaknak megfelelő) rosszabb idő. Úgyhogy kimentünk kertezni.

Mit csináljunk? Nézzük meg mi van a fólia alatt! Egy tücsköt találtam. Szerintem nagyon helyes kerek feje van. Mire nekiálltam fényképezni épp ment volna vissza a házába.


Óvatosan elgereblyéztem a területet, közben megsajnáltam a tücsköt hogy most nem lesz háza, nekiállt a füvön menekülni. Óvatosan megfogtam, rátessékeltem a kapára és átvittem a trapézos ágyásba. Az elég védett, szerintem tud még magának jó kuckót csinálni. Család többi tagja szerint ronda. Szerintem nem, de ízlésről nem vitatkozunk. A fekete fóliát eltettük télire. Nem hiszem hogy a fagy nagyon kéne neki. A helyére került az általunk már nem használt ágyásszegély. Macskák ellen. Nem vagyok macskaellenes, kifejezetten macskás vagyok, a zöldségesben viszont nem akarom hogy szarjanak. Szóval takarás van továbbra is.


Vera felfedezte az új játszó részt, naná. Mást is dolgoztunk, arról majd holnap. Elültettem végre az árvácskákat.

És az új szerzemények nővéremtől. Cserjés margitvirágok, golgotavirágok és egy magról kelt gránátalma.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése