2011. október 22., szombat

Bejárat

Folytattam a téliesítést. Szeretem az ilyen volt, ilyen lett képeket/folyamatokat. A mai események. Nem tartott soká, de már nagyon aktuális volt megcsinálni.
Kiindulási állapot.
Bezsúfolva az előtérbe aminek már hideg van kint.

Mindent kipakoltunk a teraszra. Aztán felhozta a férjem a régi, felújításra szoruló, méltatlanul használatlan asztalt. Fiókos, de az annyira rozoga, hogy befelé fordítottuk. Most telelni fognak rajta a növények, meg végre használhatom.

Szerintem romjaiban is szép.

Visszahordtam azt, ami télire is itt lesz majd. Kicsit rendezgettem.

Aminek közben nagyon-nagyon-nagyon örültem:
Így virágzik a selyemmályva. A méretek kedvéért ott a kezem is. Október végén igen szivetmelengető látvány. Szerintem.

Nemrég ültettem át, talán egy hónapja, elég aránytalan a cserepe, majd valami méltóbb kaspót keresek neki, ha már ilyen szépen virágzik.

Ami nem itthon fog telelni, hanem lépcsőházban. Kála.

Közel sem nő úgy ahogy szeretném, meg nem is virágzott, úgyhogy változtatok a tartásán. Zölden fog telelni és több trágyát kap jövőre.

Aminek szintén befogadó kell majd az a Pandanus. Nálunk nem fér már el a lakásban. A helyét átvette egy vitorlavirág.

Kinti képek.

Már ilyen piros a labdarózsa. Nem bántam meg hogy kiástuk előle az orgonát és évelőket meg hagymásokat meg bukszust ültettünk a helyére.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése