2011. október 16., vasárnap

Első fagy

Megvolt a kertben az első fagy péntek éjjel. Nem volt nagy, nálunk a kert végében volt dér, a ház közelében még nem. Az angyaltrombita levele lefagyott, azon látszott egyedül a kertben.

Szombaton folytattam a téliesítést. Behordtam a kaktuszokat a garázsablakba. Előtte kitakarítottam a helyét. Ami persze elég sok pakolást indukált. Oda is kell férni, meg majd a leandereknek is be kell férni, ami további pakolást hozott. Bevittük a fa kerti bútorokat is. Oda, ahol a legkevésbé lesz majd útban. Nagyon kéne már nekik egy festés, meg javítás. Elég gázul néznek ki. Nem is mutogatom a blogon. Majd ha lesz előtte-utána kép.

Két nagy vesszőkosarat kiürítettem és kampóval felakasztottam, hogy üresek is maradjanak. Most jön majd a szezonjuk, ha megkezdődik a levélgyűjtés.

Beültettem a pozsgásaimat is és bevittem az előtérbe. Eljátszottam az edényválasztással. Nem a földön lesz a végleges helyük, hanem valami asztal vagy polc félén. Ettől konkrétabban még nem tudom. Elképzelésem van. Sok is. A lehetetlen álmoktól a pincében található miegymásig.

Kezd szinesedni a labdarózsa. A krizantémjaim még mindig nem nyílnak, ami disznóság.

Férjem kiásott egy jókora nyáriorgona tövet. Erről majd még írok. Ma hozzuk el a málnatöveket anyukámtól.

Végül cserépbe kerültek a lila árvácskák. Vándormadarak lesznek, majd teszem őket, ide oda, ahová kivánkozik majd egy kis szín. A legnagyobb hidegben persze az üveges előtérben lesznek.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése