2012. január 28., szombat

Fügecsomagolás

Nagy hideget (-15C) mondanak a jövő hétre. Idáig vígan elvolt a fügebokrom takarás nélkül. Most biztonságból inkább kapott bugyolálást. Nem bánnám, ha nem fagyna vissza tövig. Összekötöttem a kellemest a hasznossal és blogbejegyzés is lesz belőle, meg kreatív újrahasznosítás. A karácsonyfánkké. Képekben.
Mi ezt a hosszútűs fát szeretjük. Leszedés után kikerült az udvarra. Ma levagdosta a férjem az ágait az ágvágóval. Itt a kiindulási fügebokor.
Tettem köré ágyásszegélyt, meg a levágott fenyőágakat. Félkészen ilyen volt. Kapott egy kis kötözést.
Folytattam az ágak pakolását, meg előhoztam a már leszedett műfenyő girlandot, amit a lépcsőkorlátra szoktunk tekerni adventkor. Ezt is újrahasznosítottam. :) Egész pofás lett a végeredmény. És véd.
Ha elmúlnak a nagy hidegek, majd lebontjuk a borítást. Műfenyő megy az alagsorba, igazi fenyő megy a fatárolóba száradni. A karácsonyfa újrahasznosításomat elküldöm a Kreatív Homokozó újrahasznosítós játékába is.

2 megjegyzés: