2011. november 28., hétfő

Készen a télre

Szombat délelőtt újra kertészkedtünk családilag.
Kiástam, kiszedtem az ideig kitartó egynyári maradékokat, elegyengettem a helyét. Áthelyeztem a kövirózsatartókat a labdarózsa alá, a kéregre. Meg is locsoltam, ahogy a japán kövérkét is, meg a frissen ültetett tuját, meg az összes telelőben levőt. Aztán alapos gereblyézés a füvön, beton söprés. Fel akartam rakni a kinti adventi díszeket.
Ahhoz meg rend kell. Mármint szerintem. 1 óra munka eredménye:

Rögvalóság. Hátsó szekció jelen állapota. Már csak az örökzöldeken van levél. Férjem ásott. A leendő zöldséges helyét. Lassan haladós, mert a füvet is ki kell szedni, földet kirázni, nem elég csak forgatni. Kommentálta is: Mit meg nem tesz az ember a paradicsomért! :)

Végül feltettem a lépcsőkorlátra a sima műfenyő girlandot, az ajtóra a tavalyi szalmakoszorút.

2 megjegyzés: