2011. november 11., péntek

Helyzetjelentés

Ma 3 fok volt nappal, reggel 0. Helyzetjelentés morzsák.
Lehullatta a levelét szinte minden. A krizantémok szépek. Néhány friss kép.
Levágtuk a megcsúnyult árnyékliliom leveleket, meg a hortenziát is kb. félbe.

A beültetés tetszik, a lábazatot próbálom nem látni. A keleti falhoz húztuk télire a betonteknőt. A délinél túl nagy lett volna hőingadozás.

Alig van naspolyánk. Két éve mindenkit üldöztem vele, annyi volt. :-( Aztán rondán elkezdett visszaszáradni, sokat le kellett fűrészelni. Amikor legutóbb néztem még kemény volt, nem ehető.

A díszfű most nagyon dekoratív. Épp zöld-sárga fázisban van. Sajnos jövőre ez is, meg a zsálya is középen eléggé útban lesz. Menniük kell. Jó nagy munka lesz kiásni a füvet, aztán legalább négy felé kéne osztani. Egy darabját szeretném visszaültetni a kertbe, mert nagyon szeretem. Optimális új helyen még tanakodom.

Komposzttároló. Eléggé megtelt. Lapátoltunk rá a mellette levő tavalyi kész komposztból. Eső nem ártott volna ennek sem, eléggé száraz. A további levelek mennek majd mellé. A bal oldalán meg látszik a Fatsia japonica levele. Idén itt fog telelni. Kiültettük, vagyis be. Itt van stabilan árnyék télen is. Csináltam róla egy totált is, de az eltünt. Csinál fura dolgokat mostanában a fényképgép.
Az árvácskákat, meg a kinti cserepeseket meglocsoltam.

2 megjegyzés:

  1. A balkoni virágládában levő muskátliszerű virágaimmal mikor és mit csináljak?
    (Szabad nevetni :-). )

    VálaszTörlés
  2. Gondolom azóta elfagytak. :-(
    Ha igen, kuka.
    Ha egyébként is nagyon vérszegények, akkor kuka.

    VálaszTörlés