2012. április 23., hétfő

Sziklakert

Na, persze nevezzük inkább a lépcső előtti köves résznek. Pár éve alakítottam ki.
Kiástuk a nagyon megnőtt lámpatisztótőfüvet. Szétosztottuk több darabba. Egy részét visszatettem, meg jutott az utcára és a barátnőimnek belőle. A szétosztás fűrésszeléssel történt. Először férjem nemes egyszerűséggel közölte hogy hülye vagyok én, földet akarok fűrészelni? Aztán belátta hogy mással kb. lehetetlen lett volna a sok gyökeret szétválasztani. A megnövekedett helyre tettem a kövirózsákból, meg odébb ültettem a bordó levelű tűzgyöngyvirágot, mert nagyon közel volt a kicsi kökörcsinhez. Most még szétválaszthatóak voltak különösebb gond nélkül. Felszámoltam egy óriásira nőtt medvecsenkesz telepet is. Jutott belőle ide-oda, még a végül a komposztra is.
Most egy darabig nincs ezzel a résszel tennivaló. Az új ültetéseket locsolom időnként, amíg rendesen be nem gyökeresednek, meg majd gazolok, ha kell. Egyik kedvenc részletem most.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése